piątek, 7 marca 2014

w międzyczasie...

Ruszyłam z moim wiosennym projektem szyciowym :) 
Nie jest to takie proste, bo wlazła nam choroba do domu... 
A dziecku z zapaleniem płuc trzeba poświęcić trochę więcej czasu...
Jednak dzisiaj, kiedy Najmłodszy zasnął udało mi się na chwilę usiąść do maszyny. 
Udało mi się też nie obudzić go jej warkotaniem...
 Coś mi strasznie zaczęło w niej stukać i zygzak szwankuje... ale szyje :)
Oto pierwsza malutka część tego co powstaje (proszę się nie wpatrywać w zdjęcie  ;))

Oczywiście pierwsza z pięciu części nie jest doskonała, ale dopiero się uczę i mam nadzieję, 
że przy największej części projektu będzie szło mi dużo lepiej :)
Najgorsze było ułożenie tych 200 kwadratów w jakąś sensowną całość, ale myślę, że się udało...

a tutaj przygotowane kolejne części projektu, gotowe do wyprasowania i pozszywania :)


No a co z tym międzyczasem???
Temperatura za oknem coraz wyższa, ale dzieci jeszcze czapek nie zdejmują..... 
A zimowa czapka uszatka już za ciepła...
No więc w międzyczasie powstała na szydełku (!) czapka dla córci

z takim "muszelkowym" ściegiem


w tęczowych kolorach (czyli pasująca do wszystkiego ;))

Wzorowałam się na TEJ instrukcji, ale nie byłabym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła...

no do rzeczy... 
wyszło tak


no i na właścicielce :)



i jeszcze kwiatek z bliska


Ja jestem z siebie dumna :) a dziecko zadowolone :)
Więc wszystko jest tak jak być powinno :)
A jak Wam się podoba?

pozdrawiam gorąco życząc słonecznego weekendu

Mruwka

7 komentarzy:

  1. super czapeczka , a co będzie z kwadratów

    OdpowiedzUsuń
  2. tez jestem ciekawa tych kwadratow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolorowe czapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba :-) A córka wygląda w niej ślicznie :-)))
    Kwadratów .. a raczej efektu końcowego jestem ciekawa . Bardzo !
    I Niech Młody zdrowieje !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczka bajeczna, dziewczynka zadowolona, to widać:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. no jest superancka! Julka uśmiechnięta więc wszystko okej :)))
    a te kwardaty to jakaś narzuta czy co, że aż tyle ich?? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja wiem co będzie z kwadratów paczłorkowa narzuta - nie umiem jeno dociec dla którego dzięcięcia, choc stawiam po kolorach iż dla któregoś facecika :))) Czapa fajowa, modelka odlotowa :)

    OdpowiedzUsuń