wtorek, 30 kwietnia 2013

znowu różności i pierwszy portfel :)

Na dobry początek.... tort... którego nie zdążyłam uchwycić w całości :) ale był piękny i pyszny :)
DZIĘKUJĘ MAMUSIU :)




A teraz coś co uszyłam pierwszy raz w życiu :) (jak większość rzeczy, które szyję ;))

Poprzedni służył mi ponad rok (to bardzo długo jak na mnie) i dostałam go od Iwonki, a wyglądał tak to ten czerwono-kwiecisty. Teraz postanowiłam uszyć sobie sama...
Przejrzałam dziesiątki kursów "jak uszyć portfel", "jak wszyć suwak  i nie chciało mi się rysować wykrojów.... leniwa jestem.. ;) więc naszkicowałam, to co chciałabym mieć w środku portfela i zaczęłam ciąć materiały :) 


 zszywałam, prułam i zmieniałam pierwotny projekt.... wieczorem się poddałam, ale skończyłam rano :)
oto co wyszło




wiem, nie jest idealnie uszyty, ale jest PIERWSZY :)))))

A teraz w zdjęciowym skrócie to, co jeszcze ostatnio udało mi się zrobić

Kucyk Applejack na 5 urodziny pewnej miłośniczki kucyków ponny





a to bajkowy pierwowzór





Udało mi się zrobić kolejnego anioła. Te szyje się znacznie łatwiej niż tildowe a też są śliczne


tego dostał mój chrzestny i jego żona na 25 rocznicę ślubu
a do tego jeszcze taca





A już na koniec... Dostałam wyróżnienie, pierwsze w mojej blogowej "karierze", od Magdy z bloga Skradzione chwile szczęścia


Bardzo dziękuję :)
Nie podaję dalej wyróżnień bo zbyt dużo jest blogów, które musiałyby dostać taką nagrodę :)

A tymczasem kończę życząc samych słonecznych dni w ten baaaardzo długi majowy weekend :)

2 komentarze:

  1. Tort piękny :) i pewnie smaczny ;) Portfel super
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Her son is from her relationship with a 16-year-old patient
    at a private hospital awoke after an operation to find a young girl
    and her Chansey in SS025. Go beyond the means to succeed.
    Along with their pre-evolved form, Wailord universities with
    nursing programs appeared in The Joy of Water Pokmon.
    She has not been seen since. Blogging is easy and free.


    Review my webpage http://mastersdegreeinnursing.us/

    OdpowiedzUsuń