środa, 22 maja 2013

biały post i zaległe "podaj dalej"

Na szczęście to nie powrót zimy :) 
Biały post stworzył się przy okazji :)
Okazało się, że ostatnimi czasy postało kilka białych wyrobów z różnych dziedzin....
Część z nich spowodowana była tworzeniem prezentów na I Komunię Świętą...
Oto pierwszy z nich
przepaska ozdobiona elementem sutasz z białych perełek dla mojej siostry Ani:


a tak wygląda ma małej główce modelki:


Do przepaski zrobiłam jeszcze pudełeczko z aniołkiem na dziewczęce drobiazgi. Wieczko robione metodą płótna:



Częścią prezentu komunijnego dla pewnej ślicznej Antoniny stał się komplecik szytej "biżuterii" w składzie: przepaska na gumce, gumki do włosów i broszka 


Również przy okazji Komunii zrobiłam coś dla siebie. Tym razem nie z biżuterii. A było to tak... kupiłam za grosze spódnicę... Białą w drobne kwiatuszki... Tyle, że zupełnie nie mój rozmiar bo 40/42 no i nie do końca nadającą się na moją obecną figurę ;) wyglądała tak (tylko zdjęcie zrobiłam za późno bo już była przecięta):


znalazłam w szafie, w torbie pod nazwą "do przeróbki" top, który kupiłam w tamtym roku, ale ani razu go nie założyłam


pocięłam, pozszywałam i uszyłam sobie spódnicę ciążową :)



idealna na gorące letnie dni :)

No i ostatni biały wyrób na potrzeby wizyt u dentysty, ale nie dla mnie... dla dzieciaków :) coś, co można ściskać siedząc na fotelu :) ząbki (w wersji dla dziewczynek i chłopców :)



W temacie wspomniałam o zabawie "podaj dalej".
 Spory czas temu otrzymałam prezent właśnie w ramach tej zabawy. Czas abym i ja zorganizowała ją u siebie.
Szybkie zasady dla przypomnienia:
1.Dwie pierwsze osoby, które w komentarzu wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie przesyłki - niespodzianki
2. Na wysłanie niespodzianek mam rok (spokojnie będzie to wcześniej)
3. Każda z osób, które wezmą udział w zabawie zorganizuje zabawę na swoim blogu
4. Podobno każdy może brać udział w zabawie trzy razy u mnie to nie obowiązuje.
5. Zapraszam osoby, które prowadzą blogi :)


A już a koniec nawiązując do tematu stomatologicznego ;) 
i  życząc wszystkim wielu powodów do radości uśmiech Julci (najnowszy bez trzech zębów)


4 komentarze:

  1. Rub them all over with the paprika, turmeric, cumin and olive oil.

    And we can save about one billion more by rooting out waste, abuse, and I know women
    my age who breast augmentation cost palm springs have died from it.
    In ice dancing, pairs were allowed to perform a
    good arm movement. I didn't get one sooner and with my other pregnancies. Sadly, there are a lot more calories then the abductor and aductor machines because of the amber globules of fat floating on top.

    my web site - boobimplants.info

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj pięknie tu u Ciebie. Myślę troszkę się zadomowić i pozostać na dłużej.
    Chętnie wezmę udział w Twojej zabawie.
    Zapraszam do mnie w odwiedziny.
    http://ostoja.zielonestrony.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) bardzo mi miło, że spodobało się Tobie na moim blogu :) jeśli chodzi o zabawę to proszę o wysłanie adresu, na który ma być wysłana niespodzianka na mojego maila: akolodziejska1530@gmail.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na ozdoby z sutaszu dla dziweczynek bomba :) ehhh i piękny decoupage- zazdroszczę mój wychodzi okropnie. Buźka

    OdpowiedzUsuń