poniedziałek, 19 marca 2012

przyszła wiosna......


czego dowodem niech będzie ten przebiśnieg z sobotniego, rodzinnego spaceru :)


.... i przyleciał anioł.... 
a właściwie się uszył..... dla córci. Nosi nawet jej imię..... Julia i jest cały w odcieniach różu :)


koniecznie musiał być aniołem balowym i posiadać taneczne buciki. Ma również koraliki na sukni....


.... i prawdziwy koralikowy naszyjnik


tylko usteczka mu się rozmazały bo młodszy brat swojej siostry wpakował go w wodę, ale udało się to jakoś uratować :)

To tyle, tak krótko.

WIOSNA PRZYSZŁA :D

2 komentarze:

  1. śliczny aniołek ,idealny dla małej dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, nic nie napisałam??? Ja cię...
    No to dobra, nadaję - przebiśnieg mnie nie oczarował - jeden wiosny nie czyni, już mi tak nie gadaj że wiosna przylazła, i tak jej jeszcze nie czuję! Wiatr i zimnica. A jeszcze czasu brak żeby spróbować ja choćby dostrzec, a Ty mi tu dajesz po oczyskach kwiatkami!!! A anioł całkowicie Julciowy :))) Fajnie wyszedł, nawet w tym różu :)))) Dawaj resztę! też czekam, a co ;))))

    OdpowiedzUsuń