poniedziałek, 10 września 2012

cisza :)

nastała w moim mieszkaniu :)

nie jest to częste zjawisko :) dzieci w przedszkolu i żłobku, mąż w pracy, korzystam więc z tej ciszy i nadrabiam blogowe zaległości....

na dobry początek zaległości z sierpnia.... 
jak sierpień to u nas urodzinki Julki i Szymka
oto jak córcia zadbała aby wyglądali "odświętnie"




na zdjęciu biedronka i kotek :)

a jak urodzinki to i torciki





torty to też takie moje "rękodzieła" :)

Jest u nas taki zwyczaj, że na łóżku rodziców się nie skacze :) ale są od tej zasady wyjątki. Jest ich w roku 5 :) urodzinki i imieninki dzieciaków i oczywiście Dzień Dziecka. To były akurat urodzinki Julci :)


Powstały kolejne króliki.
Julciowego nie mam uwiecznionego na zdjęciach, bo codziennie chodzi do przedszkola, ale mam tego, który powędrował do malutkiego synka koleżanki. Wyszedł mi taki mały smerf :) Jedna zmiana jaka nastąpiła w moich królikach. nie są one z polaru.... ten uszyty jest z flanelki :)





Na ostatnim zdjęciu uwieczniony w blasku nocnej lampki.

Jakby to było, jakby nie było biżuterii.... tyn razem inna, kwiatowa (z materiału i organzy). Powstała na zamówienie na wesele i tej nie mam na zdjęciu. Była taka sama ale z kremową perełką, aby do sukienki pasowała. Druga wykonana, bo poprzednia się spodobała z czarną perełką. Komplecik naszyjnik i kwiatek bransoletkowy.



Modelka, która prezentuje biżuterię również rozpoczyna swoją przygodę z blogowaniem. Zapraszam więc do twórczego emenemsa :)

A teraz kolejny koszyczek.... biel, brąz i lilie :)




A już na koniec reklama nowej atrakcji w Olsztynie :) polecam aby wybrać się tam z przedszkolakami i młodszymi szkolniakami. Chociaż rodzicom też się spodoba :) Obok reala w parku linowym makumba został otwarty park gigantycznych owadów. Owady są cały czas dostawiane. My byliśmy na początku ale i tak było co oglądać... Nie będę więc zdradzać wszystkiego, ale taką cząstkę zaprezentuję.

piękna osa


i MRÓWKA :)


i już naprawdę na koniec moja pięciolatka, która bardzo szybko mi urosła i której ku naszemu zaskoczeniu (że to już tak szybko) rusza się pierwszy ząb :)



gratuluję tym, którzy wytrwali do końca :)

słonecznego dnia :)

2 komentarze:

  1. Wytrwałam :)))
    Fajne naszyjniki i pudełko :)
    Julci zęba gratuluję, a gigant mrówka powala :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka pokazujesz:) Ale mrówek jest najfajniejszy :))ba nawet obydwa;)

    OdpowiedzUsuń