poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Dekupażowe TDZ cz. 2


Dzisiaj kolejna odsłona zabawy :)


Temat na dzisiejszą odsłonę dekupażowego Towarzystwa Dobrej Zabawy przygotowała Bożenka z Anielskich Sekretów. Dzisiaj będzie "taca z motywami kuchennymi- tzn- ciasteczka, filiżanki, babeczki, ale nie z ziołami ".
Jak przeczytałam temat pomyślałam sobie... proste... i zakodowałam... "ale nie z ziołami". Kiedy zabrałam się do pracy z mim wymyślonym motywem okazało się, że to co ja sobie wymyśliłam nie pasuje do tematu! No i w sobotę szybko ruszyłam do sklepów na poszukiwanie serwetek... i nic nie było!!! ani ciasteczek, ani filiżanek, nawet ziarenek kawy na serwetkach! Aż wreszcie znalazłam... ale w wersji mini :) tak więc moja taca też zrobiona jest w wersji mini... ale ma ona swoje zastosowanie, które zobaczycie na zdjęciach :)

Oto, co po wielu przygodach udało mi się "wyprodukować" :)


i kilka zbliżeń...
na różowych obłoczkach "latają" bardzo lekkie przysmaki :)



i ozdóbki....


a teraz zastosowanie mojej tacy:




tak...
powstała taca na przyjęcia dla lalek, misiów i króliczków :) cóż... następnym razem zabiorę się za pracę wcześniej ;)
jeszcze tylko dodam, że robienie dekupażu w wersji "mini" wcale nie jest łatwe..... bo wszystko takie małe a nożyczki mimo tego, że też mini wydają się ogromne ;)

A teraz zapraszam do Bożenki, Modrak i Mazmiki zobaczcie co im udało się stworzyć :)

4 komentarze:

  1. No i super wyszło!
    Taca, Tacka śliczna.
    I królisie i właścicielka królisi na pewno zadowolona :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka taca dla uroczych kłapouszków :)
    Pomysłowo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń